Od 29 Maja nastąpiło kolejne luzowanie obostrzeń.
→ Otwarte zostały baseny termalne, ale skorzystacie także z krytych basenów,
Aquaparków i obiektów sportowych.
→ Działalność wznawiają strefy Wellness&Spa, siłownie oraz kluby fitness.
→ Restauracje będą przyjmować gości stacjonarnie i serwować posiłki w lokalu.
W naszych obiektach nadal dbamy o Wasze bezpieczeństwo,
zachowując pełny reżim sanitarny.
Położenie naszego hotelu przy malowniczej zielonej Równi Krupowej gwarantuje spokój i możliwość relaksu.
To idealne miejsce dla miłośników natury i tych, którzy pragną odetchnąć od miejskiego zgiełku, podziwiając jednocześnie z okien naszego hotelu panoramę Tatr.
Przez cały rok nasz hotel w górskim kurorcie Zakopane oferuje atrakcyjne oferty specjalne.
Długi weekend w Zakopanem? Rodzinne wakacje, a może pachnące choinką Boże Narodzenie i Sylwester w górach?
Skorzystaj z wyjątkowej ceny przy rezerwacji telefonicznej lub online!
W naszym hotelu przywiązujemy ogromną wagę do komfortu wszystkich naszych gości, zarówno tych na dwóch jak i czterech łapach. Zapraszamy do rezerwacji pobytu, w którym możesz cieszyć się wakacjami bez rozłąki ze swoim ukochanym pupilem. Oferujemy przestronne i wygodne pokoje przystosowane do potrzeb zwierząt, strefy relaksu na świeżym powietrzu oraz dostęp do różnorodnych udogodnień, które sprawią, że Twój pobyt będzie niezapomniany.
Nie czekaj i zarezerwuj swój pobyt już teraz, a wspólne chwile z pupilem będą pełne radości i wygody.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem poniżej.
Od 29 Maja nastąpiło kolejne luzowanie obostrzeń.
→ Otwarte zostały baseny termalne, ale skorzystacie także z krytych basenów,
Aquaparków i obiektów sportowych.
→ Działalność wznawiają strefy Wellness&Spa, siłownie oraz kluby fitness.
→ Restauracje będą przyjmować gości stacjonarnie i serwować posiłki w lokalu.
W naszych obiektach nadal dbamy o Wasze bezpieczeństwo,
zachowując pełny reżim sanitarny.
Położenie naszego hotelu przy malowniczej zielonej Równi Krupowej gwarantuje spokój i możliwość relaksu.
To idealne miejsce dla miłośników natury i tych, którzy pragną odetchnąć od miejskiego zgiełku, podziwiając jednocześnie z okien naszego hotelu panoramę Tatr.
Przez cały rok nasz hotel w górskim kurorcie Zakopane oferuje atrakcyjne oferty specjalne.
Długi weekend w Zakopanem? Rodzinne wakacje, a może pachnące choinką Boże Narodzenie i Sylwester w górach?
Skorzystaj z wyjątkowej ceny przy rezerwacji telefonicznej lub online!
REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI
Warunki przyjęcia oraz opłata
1. Podstawowym warunkiem przyjęcia do Hotelu Helios zwierzęcia jest zgłoszenie przez
Gościa przyjazdu ze zwierzęciem w momencie rezerwacji wraz z podaniem gatunku oraz
rasy.
2. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 50zł za dobę.
3. W przypadku braku zgłoszenia przed przyjazdem do hotelu pobytu ze zwierzęciem, hotel
może odmówić zakwaterowania i ma prawo zachować wpłacony wcześniej
zadatek/zaliczkę.
4. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo
odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za niebezpieczne, groźne lub
agresywne, w tym: pajęczaków, gadów, czy psów rasy: Amerykański Pit Bull Terrier, Dog z
Majorki, Buldog Amerykański, Dog Argentyński, Dog Kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash
Dog, Anatolian Karabash, Moskiewski Stróżujący, Owczarek Kaukaski (Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie
wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
5. Pobyt zwierzęcia uwarunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi
szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
6. Dbając o bezpieczeństwo wszystkich Gości i pracowników w Hotelu, zwierzę przebywając
poza pokojem musi być na smyczy, posiadać obrożę i kaganiec, ewentualnie klatkę w
zależności od rodzaju i gatunku zwierzęcia.
7. Zabrania się wprowadzania zwierząt do restauracji oraz pokoju zabaw dla dzieci.
8. Zameldowanie się ze zwierzakiem jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu
dostępnego na stronie internetowej i bezpośrednio w Hotelu.
Higiena i czystość
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za utrzymanie po nim czystości - jest on zobowiązany do
sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzę na terenie oraz w otoczeniu hotelu, tj.
w pokoju, w którym przebywa, w częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie
otaczającym hotel. Prosimy pamiętać o sprzątaniu po swoim pupilu.
2. Prosimy o nie wpuszczanie zwierząt na łóżka i kanapy.
3. Właściciel zobowiązany jest posiadać własne posłanie dla zwierzęcia oraz niezbędne
akcesoria (miski, kaganiec, smycz etc.)
4. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę i opróżniać ją do plastikowej torby, którą
następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
5. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla
potrzeb zwierząt, jak również przebywanie zwierzęcia na meblach znajdujących się w pokoju
oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych wewnątrz budynku hotelowego.
6. Właściciel zwierzęcia, które szczególnie gubi sierść lub w inny sposób może powodować
zabrudzenie mebli hotelowych, jest zobowiązany do zapewnienia zwierzęciu, z którym
przebywa w hotelu, odpowiednich mat chroniących fotele, sofy oraz łóżka.
7. W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju, prosimy o
poinformowanie o zaistniałej sytuacji pracownika recepcji. Ze względów
bezpieczeństwa sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się
wyłącznie podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju.
Hałas i zakłócenia
1. Zwierzę przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym Gościom
przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil hałasuje w
szczególności w nocy.
2. W przypadku powtarzających się skarg ze strony Gości, zastrzegamy sobie prawo do
usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego Właściciela.
3. W przypadku, gdy pracownicy hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że
pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie hotelu, bądź
może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie i innych Gości, Dyrekcja hotelu będzie się
starała skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie
niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z
ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty
wynikłe z powyższych czynności pokrywa Właściciel zwierzęcia.
Odpowiedzialność
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia przez nie
spowodowane i jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy takich uszkodzeń.
2. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych Gości, spowodowane przez
zwierzęta będą wyceniane przez dyrekcję hotelu, a ich kosztami są obciążeni Właściciele
tych zwierząt.
3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem Właściciela podczas całego pobytu w hotelu.
4. Psy na terenie hotelu muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką
Właściciela, bądź osoby przez niego upoważnionej.
Postanowienia ogólne
1. Opłata za pobyt zwierzęcia w hotelu wynosi 50zł za dobę.
2. Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierzęcia w Hotelu Helios.